Mijn eerste reis - Reisverslagen van Gerjan Ramaker - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Gerjan Ramaker - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Afgelopen juli heb ik mijn HBO ALO studie (binnen 2 jaar uiteraard) gehaald. Daarom vond ik het weer tijd worden voor een uitdagende reis.

Op 1 september vertrek ik naar Zweden naar mijn vriendin en ga ik de halve marathon van Stockholm rennen. Daarna via Georgie, Dubai naar Nepal waar ik een maand in een weeshuis vrijwilligerswerk ga doen. Ik ga er sport en spel geven aan weeskinderen. Vervolgens naar Tibet, Engeland en ik eindig weer in het mooie Zweden hihihi....

Recente Reisverslagen:

28 Oktober 2008

Veel sporten in Eastbourne

02 Oktober 2008

I love Tallin

30 September 2008

In Helsinkiiiiiiii

13 September 2008

Nepal en Tibet... het blijft een droom

11 September 2008

Tbilisi en acohol
Gerjan

Afgelopen juli heb ik mijn HBO ALO studie (binnen 2 jaar uiteraard) gehaald. Daarom vond ik het weer tijd worden voor een uitdagende reis. Op 1 september vertrek ik naar Zweden naar mijn vriendin en ga ik de halve marathon van Stockholm rennen. Daarna via Georgie, Dubai naar Nepal waar ik een maand in een weeshuis vrijwilligerswerk ga doen. Ik ga er sport en spel geven aan weeskinderen. Vervolgens naar Tibet, Engeland en ik eindig weer in het mooie Zweden hihihi....

Actief sinds 07 Aug. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6571

Voorgaande reizen:

01 September 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: