Veel sporten in Eastbourne - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Gerjan Ramaker - WaarBenJij.nu Veel sporten in Eastbourne - Reisverslag uit Eastbourne, Verenigd Koninkrijk van Gerjan Ramaker - WaarBenJij.nu

Veel sporten in Eastbourne

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gerjan

28 Oktober 2008 | Verenigd Koninkrijk, Eastbourne

Ben nu dus in Eastbourne in Zuid Engeland wat ligt aan de kust.

Heb het echt super naar mijn zin.
De trip van Dusseldorf naar Londen Stansted was een eitje, in 50 minuten stond ik al in Engeland. Jonah was wat later waardoor ik nog beetje rond gehuppled heb op het vliegveld. Het weerzien met Jonah was super. Tis echt een toffe kerel. Met hem heb ik in de zomer van 2008 in Amerika gewerkt, samen met nog 2 engelsen uit Eastbourne.
De rit naar zijn huis was ongeveer 3 uur door londen en later door mooi landschap in zuid engeland. Toch wennen hoor, links rijden, ben blij dat ik hier niet auto rijd; smalle straten en links rijden, mmzz niks voor mij als het al lastig is in nederland.
De dag verder gevuld met kennsi maken met zn ouders, 2 wedstrijden voetballen; 1 wedstrijd in een kooi en 1 wedstrijd op ene half veld. Heerlijk. Daarna biertjes drinken in de pub. In de pub kwam dan ook, ook met hem destijds in USA gewerkt. Was gaaf. Daarna Fish and Chips gegeten oftewel patat met vis....... mmmmlekker. Volgende ochtend wezen golfen, heb niet zo n talent als jonah, luch in de stad met wat vrienden en rond gewandeld in Eastbourne. Vind het echt een mooie kust stad met van die hoge typische cliff s. daar was ook een scene waar Harry potter is opgenomen. De scene waarbij Harrie een spel in de lucht speelt op zn bezem. Savonds beetje ge chilled en daarna de stad in geweest met jonah en Dan en naar de discotheek geweest. Eas echt een super avond.
Vandaag beetje tv gekeken en vanmiddag wezen badmintonnen. Jonah beweerde dat ie erg goed was en mij makkelijk zou verslaan, maar dat kan niet, je kan mij niet zomaar in badminton verslaan; Jonah - Gerjan: 21-19, 21-15, 19-21, 6-21. Oftewel 2-2 gelijkspel. Dank je. Straks misschien mee trainen met jonah s football elftal en vanaf chillen en filmpie Borat kijken. Morgen naar een stadje hier in de buurt, Brighton, schijnt een leuk stadje te zijn.

Owjah, vanochtend een typisch english breakfast gehad....hollymolie, worstjes, eieren, bonen, ander vlees. Niet zo gezond, maar wel lekker om keertje te eten.
De taal is ook echt dialect. Moet soms heel hard nadenken wat ze precies zeggen, ze laten gewoon letters weer zoals are you allright....u ight.... Heb gehoord dat het in Newcastle, waar ik nog heen ga,nog erger is. Maar kan iedereen wel verstaan, mn engels is inmiddels wel oke.
Jajaja en vanaf donderdag 4 dagen londen met Suzan. Echt heel veel zin in. En vanaf zondag 4 dagen in Noord engeland, in Newcastle. Mooi werk allemaal.

Nouw de toedels maar weer.....


  • 28 Oktober 2008 - 17:09

    Ton:

    Blijft deze jongen op vakantie gaan....!!

    of blijft hij ons maar de ogen uitsteken.......!!

    Prettige dagen.....

    Ton sr

  • 28 Oktober 2008 - 19:46

    Suzan:

    jaaaa tis al bijna donderdag!! Geniet ervan!!

  • 29 Oktober 2008 - 21:52

    Loes:

    sounds gooodddd, veel plezier in londen:)

  • 24 Februari 2009 - 19:18

    M Van G:

    Moeke,

    ik wil verhalen uit Sverige!!!!!!

    moi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerjan

Afgelopen juli heb ik mijn HBO ALO studie (binnen 2 jaar uiteraard) gehaald. Daarom vond ik het weer tijd worden voor een uitdagende reis. Op 1 september vertrek ik naar Zweden naar mijn vriendin en ga ik de halve marathon van Stockholm rennen. Daarna via Georgie, Dubai naar Nepal waar ik een maand in een weeshuis vrijwilligerswerk ga doen. Ik ga er sport en spel geven aan weeskinderen. Vervolgens naar Tibet, Engeland en ik eindig weer in het mooie Zweden hihihi....

Actief sinds 07 Aug. 2008
Verslag gelezen: 931
Totaal aantal bezoekers 6573

Voorgaande reizen:

01 September 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: